Бизнес платформата на Würth България е достъпна за всички регистрирани юридически лица. Планирайте потреблението си, вижте историята на поръчките и транзакциите, намерете бързо данните за контакт с Вашия личен търговски представител и се възползвайте от множеството други функционалности на платформата E-procurement.
Бизнес платформата Е-Procurement е специално разработена за подкрепа на business-to-business (B2B) клиентите на Würth, като предлага бърз и лесен достъп до цялото портфолио на компанията.
С интуитивен потребителски интерфейс и множество функционалности, Е-Procurement осигурява оптимално изживяване при управлението на вашите поръчки.
Достъп до всички закупувани артикули до момента.
Удобен интерфейс, позволяващ разглеждане на потреблението по месеци, както и улеснено добавяне на артикули към нова поръчка.
Всички акционни предложения за актуалния период на едно място.
Възможност за бързо добавяне на нужните количества към поръчка.
Лесно и удобно създаване на списъци с артикули.
"Любими", по екипи, по звена/отдели или пък свързани със стелажните наличности.
Интерфейсът позволява добавяне на пълен списък артикули към поръчка или частично добавяне на определни продукти в нужното количество.
Вашата клиентска информация структурирана и подредена на един клик разстояние.
Контакти на вашият търговски представител.
Адреси за доставка.
Финансова информация.
Справки и др.
която спестява време и ресурси и прави снабдяването детска игра.
Вход E - procurement