ПОДДРЪЖКА И СЕРВИЗ

Необходими са ви упътвания за употреба? Имате нужда от техническа документация или атестат? Липсва ви резервна част или е време за ремонт? - Ние ще Ви помогнем!

НАДОЛУ

ТЕХНИЧЕСКА
ДОКУМЕНТАЦИЯ

За нуждите на нашите клиенти разполагаме с MSDS документация, описания на състава на химическите продукти, упътвания за употреба, атестати ...

НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ

ГАРАНЦИЯ И
РЕМОНТ

Всички продукти от асортимента на WÜRTH имат съответната гаранция, осигурен сервиз и резервни части за гаранционния срок и законния извънгаранционен срок.

НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

От изложените по-долу въпроси и отговори, клиентите на WÜRTH ще научат най-важната информация относно гаранционните условия, поръчването и доставката на продуктите, ремонта на уредите ...

КАК ДА СТАНА КЛИЕНТ НА WÜRTH?

Ако искате да използвате в работата си нашите продукти и имате юридическо лице, регистрирано в Агенцията за стопански регистри, обърнете се към нас чрез формуляра за контакти и нашият търговски представител ще се свърже с Вас във възможно най-кратък срок.

КЪДЕ МОГА ДА КУПЯ ПРОДУКТИ НА WÜRTH?

Продуктите от нашия асортимент могат да се закупят директно от нас, чрез нашите търговски представители, които обикалят клиентите на място и са на Ваше разположение, или през нашата телефонна централа.

КОГА ЩЕ ПРИСТИГНЕ ПОРЪЧКАТА МИ ОТ WÜRTH?

Вашата поръчка от WÜRTH ще бъде доставена посредством нашите куриерски партньори от „МиБМ Експрес” ООД. Поръчаните от нашите клиенти продукти, които са в складова наличност, пристигат на адрес в срок от 24 часа. Доставките се извършват всеки делничен ден, а за някои населени места - и в събота.

КАКВО ДА НАПРАВЯ, АКО МИ ДОСТАВЯТ ПО-МАЛКО / ПОВЕЧЕ СТОКИ ИЛИ ПОВРЕДЕНА СТОКА?

Ако стоката, която сте получили, не отговаря на бройката или състоянието на това, което сте поръчали, свържете се с нашият търговския представителя, с когото редовно си сътрудничите, който ще ви окаже нужната помощ.

КАКВИ ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ СА В СИЛА ЗА ПРОДУКТИТЕ НА WÜRTH?

Всички продукти от асортимента на WÜRTH притежават гаранция, която е в съответствие с предназначението и качеството на продукта и на първо място в съответствие със законовите разпоредби. Продуктите, предназначени за професионална употреба, притежават гаранция от 2 години. Продуктите, предназначени за полупрофесионална употреба или хоби, както и продуктите, закупени от нашите дистрибутори, притежават гаранция от 2 години.

КАКВО ДА НАПРАВЯ, АКО СЕ ПОВРЕДИ МОЯТ ПРОДУКТ, ЗАКУПЕН ОТ WÜRTH?

Ако продуктът е в гаранционен срок, а повредата не е възникнала вследствие на неадекватната му употреба и сте го закупили директно от нас – обърнете се към нашия търговски представител, с когото редовно контактувате. Ако не сте купили продукта директно от нас – обърнете се към магазина, откъдето сте закупили продукта. В случай, че гаранционният му срок е изтекъл или повредата е възникнала вследствие на неадекватно използване на продукта, обърнете се към специализиран сервиз.

КЪДЕ МОГА ДА ПОЛУЧА ТЕХНИЧЕСКА ДОКУМЕНТАЦИЯ?

Веднага можете да свалите от нашия сайт описанията за безопасност на химическите ни артикули, описанията за състава на препаратите, упътванията за употреба на отделните артикули и атестати.

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

Не сте открили отговор на Вашия въпрос? Пишете ни и ще се свържем с Вас при първа възможност.